October 28, 2010

Kemalangan Kecil

9:14 AM Posted by: are.chix 0 comments

Macam hari-hari biasa laluan LDP tu sentiasa sibuk.. hari ni berlaku kemalangan kecil dan kemalangan motor kali ke-2 dan ke-3 kesemuanya yang aku pernah alami.. tak berapa serius tapi ada jgk luka2 kecil kat kaki nie.. nak diceritakan berlaku di puchong 2 buah motorsikal di depan aku tetiba brek dan mereka terjatuh.. aku yg dibelakang nak mengelak dari merempuh mereka mengelak ke kiri jalan dan melanggar belakang kereta proton wira nasib baik tak teruk.. lagipun jalan tu selekoh ada 5, 6 buah jugak motor yg jatuh...termasuklah aku.. side mirror patah.. mud guards depan pecah.. habis motor abang aku... huhu.. dah la semalam baru jer tukar tayar belakang.. hari ni nampaknya kena tukar mud guards dgn cermin sisi skali huhu.. kaki dah sakit confirm malam ni lagi sakit.. sape boleh urut.. tolonggggg......

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...